Kategorijos
Ortolife | Prekių grąžinimo tvarka
15972
page-template-default,page,page-id-15972,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,side_area_uncovered_from_content,columns-4,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Prekių grąžinimo tvarka

Prekių Grąžinimo tvarka

Mūsų Prekių Grąžinimo tvarka yra dalis mūsų Pardavimo Taisyklių ir Sąlygų bei turi būti skaitoma kartu su jomis. Pasiliekame teisę keisti šią Prekių Grąžinimo tvarką bet kuriuo metu. Prekių Grąžinimo tvarka paskutinį kartą buvo atnaujinta 18/03/2020.

 

Mūsų Prekių Grąžinimo tvarka yra labai paprasta

Gavę užsakymą turite patikrinti siuntinį (taip pat ir pardavimo sąskaitą). Jūs turite teisę pakeisti savo apsisprendimą, dėl perkamos prekės. Tai yra nutikę visiems, kai užsisakome prekę ir dėl tam tikrų priežasčių persigalvojame. Turite 3 dienas tam, kad atšauktumėte savo užsakymą vadovaujantis mūsų trijų dienų laikotarpio grąžinimo politika, kuri prasideda tą dieną, kai gavote prekes. Tai labai paprasta, tiesiog sekite žemiau pateiktus nurodymus (būtinai perskaitykite “Prekių ir Pinigų Grąžinimas”). Visos prekės turi būti grąžintos nepanaudotos ir kartu su originalia pakuote, kurią gavote pristatymo metu. Prašome užtikrinti, jog gavę prekę kruopščiai ir atsargiai ją išnagrinėsite (pvz. užtikrinkite, jog visi saugos antspaudai bei etikėtės yra vietoje).

 

Gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte

Apgailestaujame, jei per klaidą jums buvo pristatyta ne ta prekė, kurią užsisakėte. Tai nėra įprasta mums, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume grąžinti sumokėtą sumą ar pakeisti prekę kita, turite grąžinti gautą prekę tokioje pačioje būklėje, kokioje ją gavote, per 3 dienų nuo jos gavimo dienos.

 

Gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę

Labai atsiprašome, jei gavote prekę, kuri yra pažeista ar turi defektą. Suprantame, kaip kėblu tai gali būti, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Jei manote, kad prekė turi defektą, susisiekite su mumis. Turėsite mums pateikti detalią informaciją apie įtariamą defektą kiek įmanoma greičiau po to, kai jį aptiksite ir mes patarsime, ką daryti toliau. Mūsų Prekių Grąžinimo tvarka pažeistų ar defektą turinčių prekių atveju remiasi įstatymo nustatyta tvarka.

 

Negavote prekės 

Apgaileistaujame, jei negavote savo prekės. Tai nėra įprasta mums, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Tam, kad grąžintume sumokėtą sumą ar pakeistume prekę kita, turite pranešti mums, jog negavote užsakytos prekės per 5 dienas nuo tos dienos, kai sulaukėte laiško, teigiančio, jog prekė buvo išsiųsta.

 

Jūsų įstatymais patvirtintos teisės 

Mūsų Prekių Grąžinimo tvarka nepaveikia jūsų įstatymo nustatytos tvarkos teisių.  Jei norite grąžinti mums gautą prekę, susisiekite su mumis naudodami savo paskyrą – per mūsų internetinį pranešimų centrą arba skambinkite mums telefonu +370 652 39916. Mūsų vartotojų aptarnavimo specialistui turėsite pateikti savo užsakymo numerį, prekės, kurią užsisakėte, pavadinimą, ir kodėl norite ją grąžinti. Tuomet suteiksime jums prekių grąžinimo paštomatu kodą beisuteiksime pagalbą susijusią su veiksmais reikalingais atlikti. Prašome saugiai supakuoti gautą prekę ir nepamiršti pakuotės viduje nurodyti savo užsakymo numerį, pilną vardą bei adresą. Taip pat prašome savo siuntos įrodymo, kai siunčiate norimą grąžinti prekę mums. Siuntos registracija nėra būtina, tačiau siuntos pakeliui į nurodytą adresą dingimo atveju mes negalėsime grąžinti sumokėtos sumos ar pakeisti prekės kita. Jei pateiksite užklausą pakeisti prekę kita, tačiau mes jos nebepardavinėsime – pradėsime sumokėtos sumos grąžinimo procesą į pirkimo metu nurodytą kredito/debeto kortelę ar naudotą PayPal paskyrą. Gautos prekės grąžinimas yra jūsų atsakomybė iki kol ji pasiekia mūsų sandelį. Todėl prašome užtikrinti, jog siunčiate grąžinti norimą prekę naudodamiesi pristatymo paslaugomis.

 

Tolimesni mūsų veiksmai

Visos atgautos prekės yra patikrinamos mūsų Prekių Grąžinimo Skyriuje. Jei turite teisę pinigų grąžinimui, tuomet grąžinsime už prekę sumokėtą sumą. Grąžinimas įprastai įvykdomas per 7 darbo dienas nuo pranešimo apie atšauktą užsakymą gavimo, vėliausiai – per 30 dienų. Sumokėtą sumą grąžinsime į prekės užsakymo metu nurodytą kredito/debeto kortelę arba naudotą Paypal paskyrą.

 

 

Prekių grąžinimo įkainiai 

Prašome atkreipti dėmesį, jog galime grąžinti už prekės siuntimą sumokėtą sumą, jei: mes išsiuntėme jums ne tą prekę, kurią užsisakėte ar gauta prekė yra pažeista ar turi defektą. Siuntimo išlaidų nedengiame, jei grąžinta prekė veikia tinkamai ir yra nepažeista. Siuntimo išlaidų grąžinimo suma priklausys nuo prekės ir bus supažindinta su jumis po grąžintos atgal prekės ištyrimo proceso. Apgailestaujame, jei nesate patenkinti mūsų nuosprendžiu dėl prekės grąžinimo, pakeitimo kita ar sutaisymo. Norime išspręsti šią problemą.

 

Susisiekite su mūsų vartotojų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 652 39916, info@ortolife.lt